2.5. alkaen olemme Sonepar Suomi Oy

JULKAISUVAPAA TIEDOTE 26.4.2022

SLO on 2.5.2022 alkaen Sonepar

Suomessa vuonna 1945 perustettu SLO on ollut viimeiset kolmekymmentä vuotta osa isoa eurooppalaista perheyritystä nimeltä Sonepar. Konsernin verkoston avulla olemme rakentaneet Euroopan kattavaa sähkötarvikealan yhteistyötä ja hyödyntäneet muualla hyväksi todettuja toimintatapoja.

Sonepar on aina uskonut SLO:n osaamiseen sekä liiketoimintaan Suomessa ja mahdollistanut systemaattisen investoinnin tulevaisuuteemme. Olemme laajentaneet ja automatisoineet logistiikkakeskustamme, vaihtaneet tuotannonohjausjärjestelmämme markkinoiden moderneimmaksi ja investoineet digitaalisiin työkaluihin.

Panostaminen jatkuu edelleen tuoden urakointiin, teollisuuteen ja verkonrakennukseen entistä parempia palveluita ja toimintatapoja, joissa ympäristö- ja ihmisystävällisyys sekä vastuullisuus ovat suuressa roolissa.
SLO:lla on Suomessa pitkät perinteet ja henkilöstömme tunnetaan ammattitaitoisena ja osaavana. Tähän uskomme myös tulevaisuudessa - rekrytoimme ja koulutamme jatkuvasti henkilöstöämme.

Haluamme yhdistää SLO:n paikallisen osaamisen ja Soneparin maailmanlaajuisen yhteistyön entistä vahvemmin – nyt myös meidän yrityksemme nimessä: SLO on 2.5.2022 Sonepar - alan suurin, osaavin ja kilpailukykyisin sähkötarviketukku.

Virallinen nimi yritysrekisterissä on Sonepar Suomi Oy, mutta toukokuusta alkaen olemme puhekielessä Sonepar, ja me soneparilaiset jatkamme asiakkaidemme palvelua normaalisti sähköisissä kanavissa ja kaikissa toimipisteissä ympäri Suomen.
Uskomme, että Sonepar-nimen myötä saamme entistä paremmin kansainvälisen verkoston tuomat edut esille, sillä tavoitteemme on selvä: Helpoin paikka asioida – niin asiakkaille kuin yhteistyökumppaneillemme.

Mika Höijer
Toimitusjohtaja SLO Oy

Lisätietoja:
Viola Sandin
Markkinointiviestinnän päällikkö
viola.sandin@slo.fi

Sonepar Suomi Oy on Suomen johtava sähkö-, tele- ja automaatiotuotteiden toimittaja. Sonepar palvelee urakoinnin, teollisuuden ja sähkönjakelun asiakasyrityksiä monikanavaisesti ja paikallisesti 36 toimipisteessä. Tarjoamme asiakkaillemme tarkkaan mietittyjä palveluratkaisuja, takuuvarmaa logistiikkaa, valikoituja tuotemerkkejä ja parasta osaamista. Liikevaihtomme on n. 400 miljoonaa euroa ja työllistämme noin 500 henkilöä. Olemme osa maailman suurinta alan konsernia, Soneparia.

Hyvät asiakkaat ja yhteistyökumppanit,

SLO on ollut viimeiset kolmekymmentä vuotta osa isoa eurooppalaista perheyritystä nimeltä Sonepar. Soneparin verkoston avulla olemme rakentaneet Euroopan kattavaa sähkötarvikealan yhteistyötä ja hyödyntäneet muualla hyväksi todettuja toimintatapoja.

Haluamme yhdistää SLO:n paikallisen osaamisen ja Soneparin maailmanlaajuisen yhteistyön entistä vahvemmin – nyt myös meidän yrityksemme nimessä.

Meistä tulee 02.05.2022 Sonepar Suomi Oy - alan suurin, osaavin ja kilpailukykyisin sähkötarviketukku.

SLO:n vankka kokemus ja osaaminen tulevat vain vahvistumaan. Uskomme, että Sonepar-nimen myötä saamme entistä paremmin koko Sonepar-verkoston tuomat edut esille, sillä tavoitteemme on selvä: Helpoin paikka asioida – niin asiakkaille kuin yhteistyökumppaneillemme.

Yhteistyöterveisin,

Mika Höijer